maandag 26 juli 2010

Mooi in mini - workshop


Hallo allemaal,

Het afgelopen half jaar heb ik het meeste van mijn vrije tijd besteed aan een opleiding. Jullie snappen dat dan mijn mini hobby als eerste moet wijken. De opleiding is klaar, afgerond met een diploma en ik heb weer alle tijd om te gaan knutselen. Tenminste, wanneer het geen 30°C is, want dan leg ik het af in mijn hobbyhok.
Ik heb weer een paar leuke frutsels gemaakt. Ook een paar schattige korte moderne rokjes. Zo gemaakt, in 5 minuten. Voor iedereen die het ook wil proberen heb ik een workshopje gemaakt.
Maar nu eerst wat foto's.


Dit is mijn bruidshuis juli 2010. Nog niet af. Heb mijn zinnen gezet op een mooie stenen muur, met magic bricks of bromley-kit. Maar dat moet ik eerst nog aanschaffen. Als dat op de buitenkant zit, dan kan het huis in elkaar en kan het echte inrichten beginnen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten