zaterdag 2 januari 2010

Mijn eerste blog

Hoera,

Eindelijk behoor ik dan ook tot de familie van bloggers. Mijn eerste eigen blog.
Nog geen idee wat het allemaal precies inhoudt en wat ik er mee zal gaan doen, maar ik ben online, en de rest zien we wel....

Ik ben 37 jaar en woon in het midden van het land. Enige jaren geleden raakte ik besmet met het poppenhuisvirus. Iedere week fröbel ik wel iets en kan er niet meer mee stoppen.



Dit is het huis dat ik ga ombouwen tot bruidswinkel. Het meeste verfwerk is inmiddels gedaan en het behang zit al op de muren. De lampjes liggen ook al klaar om er in te plaatsen. Dan kan de vloerbedekking er in en als alles vast zit kan ik met de verdere inrichting beginnen.

Hieronder nog een paar foto's van het huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten