zondag 24 januari 2010

Weer creatief geweest

Heb heeft gesneeuwd vannocht. Er is een wondere witte wereld aan de andere kant van mijn raam. En ik voel direct weer inspiratie om kleine sneeuwwitte jurkjes te maken.
Onlangs het boek sewing dolls'clothes gekocht met allemaal 1:12 patroontjes en vandaag ijverig aan de slag gegaan. Wonder boven wonder hoefde aan deze patroontjes niet veel veranderd te worden om ze perfect te laten passen.

Ook weer druk op internet gekeken. In mei is er een poppenhuisbeurs in Londen en ik mag er naar toe, samen met mams die er al net zo veel zin in heeft als ik. Ben benieuwd wat daar allemaal te koop is. Mochten jullie nog leuke winkeltjes weten dan hou ik me uiteraard aanbevolen.

Conny


1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog heb je Conny. En je maakt werkelijk prachtige dingen!! Super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen